Momsbabyy bende oyleydim hatta doymuyo diyordum sutumu sagiyordum dolsun diye surekli artik sismisti beze olmustu fazlalasip bizim 14. Gunde gaz basladi bebegim uyuyordu ama ara ara agliyordu surekli kalkiyordu suan da oyleyiz 2. Aya girecegiz felaket yani allah kolaylik versin endise etmeyin siz rabbim sifa versin bebeklere 🙏🙏