Cansuu1 Hala duruyo 3 senedir atmaya da kıyamıyorum.. Evde koyacak yerim yok artık cocugun oyuncaklarından dolayı atmayı dusunuyorum atıp pişman olan var mıı😁
Svdasya Cansuu1 verdim herşeyimi kaç kişi giydi bilmiyorum🙈 evde yer kaplıyor dursada mezara götürcek halim yok ihtiyacı olana verdim ben 🤗
deletedmom247 Cansuu1 Gelinlik, abiye, bindallı hepsi duruyor bir ara satmayı düşünüyordum kıyamadım bilemiyorum belki birilerine veririmm geçen yılda akrabam istemişti vermemiştim 😒 Atmaya da kıyamaz insan ama yaa siz bilirsniz yinede tabi👀
Dilaranne GUBILIK öyle bir düşünceniz varise satın alabiliriz beden ölçüleri uyarsa begenirsek tabii 🥳🤩
Purelove Svdasya ben de vermek istiyorum ama ihtiyac sahibi bulamadim. Nereye verdiniz acaba? Bir dernek vs var mi bildiginiz?
Cansuu1 Masal51 ya cok özendim özendıgım gıbı de aldım aslında pişman degılım.. Ama suan koyacak yerim olmadıgı ıcın uzuluyorm
Mirayimran Cansuu1 kendi isteğime özel diktirip kiraladım geri verdim almayı o zamanlar hiç düşünmemiştim
Cansuu1 Deletedmom381 ben aldıgıma pişman değilim iyi ki aldım cok özenerek çok begenerek giydim.. Kiralamaya hiç düşünmedim acıkcası ama suan yerım olmaması kötü
Deletedmom381 Cansuu1 ben aynı durumda olsaydim muhtemelen infak ederdim, yani durumu olmayan birine verirdim sevinsin nasiplensin diye. Heves edip durumu olmadığı icin gelinlik giyemeyen bir sürü kardeşlerimiz var .
Deletedmom336 Cansuu1 bugun versemmi diye dusundum daha.vermemek cok sacma hic bir ise yaramaz sararip kalicak biri nasiplense ne guzel ama bi elim gitmiyor niyeyse 🙃
Mom0870 Cansuu1 saklıyorum kestirip büstiyerini kullanırım diyordum eşim izin vermedi boşuna yer kaplıyor