Kızlar merhaba sizlere birşey danışmak istyorm kafayı yememe ramak kaldı çünkü. 5 aylık bebeğim var anne sütü alıyor sadece. Bizim hikayemiz şöyle başladı ilk olarak çikolata yediğimde 3.gün sonunda kakamızda çok az kan geldi hemen yemeyi kestm düzeldi. Daha sonra çilek yedim tabi bunlar farkkı zamanlarda oluyr gene 3.gün yediğimde kan geldi hemen bıraktm kanda bitti. En son 10gün önce irmik tatlısı yapıp içine ceviz koymştm ondan snra gelen kan devam ediyor ama bu kan 2 damla falan. Belki süt ürünlerine alerjiyi tetiklemştir diye süt ve süt ürünleri, kuruyemiş, dana eti, tahin, susam vs yemiyorm kan çok silik olacak şeklde azaldı 5.gündeyz ama hala kan hafif var acaba kaç güne alerji belirtisi geçer? Bayramdan sonra direk alerji doktoruna mı gitmeliym yoksa çocuk doktorna mı