Sndskrsn 14 günlük bebeğim var günde kaç sefer kaç damla kullanmalıyım . Kullananlar faydasını gördünüz mü
Deletedmom388 Sndskrsn Ben kızımda çok faydasını gördüm. Bize 6saatte bir 8damla şeklinde kullanmamız söylenmişti öyle yaptım.Birkaç hafta sonra tamamen gaz sorunu bitmişti,inşallah çabucak düzelir🙏🏻
Nurhiram Sndskrsn merhaba bende kızıma 1 hafta filan kullanmıştım hiç etkisini görmedim. Sonra biogaia kullandım çok memnun kaldım
Deletedmom278 Sndskrsn Ben bir çay kaşığı suya 6 7 damla koyup veriyordum. Oğluma bu damla çok iyi geldi.