Bebeğim 10 günlük, kendini çok kasıyor kastığındanda göbeği dışarı fırladı. Doktora götürdük göbek fıtığı olduğunu söyledı. 1 yıl içinde kendılığınden gecer gecmezse risksiz amelıyat yapılacak dedı. Korkulacak bıseyı yokmuş ama içim hiç rahat değil. Bebeği Göbek fıtığı olmuş anneler varsa bilgı verebılırmi? Birde bebeğimin agzında pamukçuk var. Annem agzına az bişey toz şeker at gecer dedı. Toz leker atılırmı atan veya bılen varmı. Pamukçuk önmli mi kendiğinden gecermı doktoramı götürmelıyım.?