myloves23 Kızlar hazır yufkadan baklava yapacağım, daha önce hiç denemedim. Şerbetini soğuk mu döküyoruz. Nasıl oluyor?
Misskokulum myloves23 ay ben beceriksizim o konuda bi kere yaptım elime yüzüme bulaştı bilenler illa vardır yanlış yönlendirmeyeyim ben 😍
Ahseninannesii @myloves23 tatlının ilk sıcaklığı çıkınca şerbeti ılık bir şekilde dökülmesi gerekiyor canım öyle biliyorum 💐
ecem34 Blmmss internette her kafadan yazan çok fazla insan var zaten. Benim bildiğin tatlı sıcak şerbet ılık olur 😊
ecem34 myloves23 instagram kullanıyo musunuz. Nermin Yazılıtaş var onun sayfasında var bakıp izleyin 😊
elifiii myloves23 şerbetinizi tatlıyı yapmadan önce yapıp oda ısısına gelinceye kadar sogutun. Baklavanızda fırından cıkartıp ilk sıcaklıgı gidince baklava sıcak şerbet oda sıcaklıgındayken dökün. İyice çekmesi için bekletin.