Kızlar bebegım 2 ay 14günlük çarsamba günü fark ettım ellerınde parmak uclarında sararma var tenın rengıne göre sarı yanı ayakparmaklarındada gördüm böle durum ) var mi ya doktora sordum bekleyelim ama sarılık degıldı bıde koronodan. Foto atarak ıletısm kurduk lütfen yardımcı ![olurmusunuz!)