Merhabalar 1 ay 20 günlük Kızım Yeterince gazlı bir bebek üstüne üstelik şimdide 2 gündür kulağı Ağrıyor ve çok ağlıyor hastanelere gitmekten korkuyorum ne yapmam gerekir nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardım edin Dayanamıyorum ağlamasına daha fazla 😞🤲🙏