FatmaNurRavzaNur Bebeğim sadece ilk 1 hafta anne sütü içti az mama takviyesiyle sonra mamayı daha çok tuttu 2 2.5 aylıkken tamamen bıraktı mama yiyen bebeklerin 4. Ayda ek gıdaya geçmesi öneriliyor bilgisi olanlar var mıı
As1ioz FatmaNurRavzaNur ben 5. Ayında başladım ek gıdaya suan mamayı asla yediremiyorum kusuyor oguruyor ee bu cocuk nerden alıcak vitamin farklı tadlar aldı mamayı kesti napıcagımı sasırdım erken başladıgım içinmi oldu anlamadım
Ikrazumra19 FatmaNurRavzaNur mama ile besledim ama 6.ayda basladim mamadan aldigi vitamin ayri sonucta ek gidaya baslayinca mamayi reddedio o yuzden ben 6.ayi bekledim
Guligul FatmaNurRavzaNur biz de mamayla besleniyoruz ama drumuzun tavsiyesiyle bu ayin sonunda baslayacagiz insallah. Su an tam 5 aylik.
FatmaNurRavzaNur As1ioz ya ama hep diyorlar ki anne sütü daha sağlıklı olduğu için bebek çok vitamin alamıyor o yüzden 4 ayda başlamak gerekirmiş bebek ebesiyle de görüşemiyorum bilemedim ya
FatmaNurRavzaNur Ikrazumra19 ben de kararsız kaldım anne sütü Zengin bir besin tam vitamin alamaz diye korkuyorum ki öyle de yazıyor bilemedim