pirov Kizlar bugun kati gidaya geciyoruz havuc ile cok heyecanliyim sizin ilk gun deneyimleriniz nasildi ben once kesip eline vericem havucu kendi takilsin diye sinra catalla ezip ben yediricem siz nasil yapmistiniz
Selince pirov direkt çatalla kendim yedirdim. Yumusamıs oluyor eline vermeye korktm fazla çekebilir diye ağzına
Bulutbey pirov bende başlayalı 3. Gün oluyor. Patates ile başladım ezip kendim verdim. Bugünde bezelye ile patates haşladım püre yapacağım. Biraz alışsın kendi yemesi içinde blw tarzında hazırlayacağım.
pirov Guligul hayir once sebzeler sonra meyveler sonra yogurt tabi bu bizim doktorumuzun onerisi belki sizinki farkli baslatir
ozge3747 Guligul Önce sebzeler sonra yoğurt sonra meyvelerle devam edilir canım 😉yoğurtla başlatan da var ama genellikle sebze tavsiye ediliyor doktoruna da bağlı biraz
Kubraezelmavi-88 pirov yoğurt anne aütüne yakınlığı, 6 aylık bebek tarafından kolay sindirilebilir oluşu dolayısıyla ek gıdaya geçişte tercih edilebilecek ilk besin olarak idealdir. Sebze vermekte tercih meselesi tabi.
Bulutbey Bebektuba benim doktorum da sebzelerden başlamamı önerdi. Bence illa şu olacak diye bir kaide yok. Her doktor Farklı fikir verebiliyor.
Guligul ozge3747 ayy ne biliyim canim kafam karisti artik bi suru farkli sey okumaktan 😕 dra haftaya gidicez o zaman konusucam bakalim ne diyecek.
ozge3747 Guligul Doprudur canım ek gıda biraz karışık geliyor ilk başta ama sonra yoluna giriyor ben de ilk başlarda zorlandım ama şimdi daha iyi. Her bebek bir olmuyor kuralları kendi bebeğine göre uygularsın ama bazı temel şeyler var onlara dikkat et