Arzuaysu Merhaba güzel anneler kızım 2 ay 3 günlük 2 gündür günde 1 defa kaka yapıyor. Sadece anne sütü ile besleniyor. Gaz problemi var ama çok değil. Sizce bir lere yapması normal mı? Yapınca cıvık yapıyor
Dogavesultan Arzuaysu doktorlar 10 güne kadar yapmaması çok normal diyor 2 günde bi kere yapması ideal bence
Nilnil Arzuaysu evet canm bizmde o vakitlere kadr 5-6 kere yapardı bi anda azaldı hatta 3. Ayda 2-3 günde bir yapar oldu ama düzene giriyor dönem dönem yasanablir anne sütü alıyorsa ve kabız değilse skntı etmene gerek yok
Sedaveyigit Arzuaysu günde 2 defa yapmalı doyduğunun göstergesi olarak diye biliyorum ..ama gazdan dolayı yapamıyorsa ve gazla birlikte yapıyorsa 2 öğünlük kaka mesela normal