Size tavsiyem kesinlikle uyandırmayın. Kızım 20 günlük şu an. İlk günler çok uyuyordu ve herkes bana kızıyordu uyandır emzir böyle olmaz diye. 3 saatte bir uyandırıp emzirdim. Bi kaç gün sonra bebeğim bi daha uyumamaya başladı. Emmediği zamanlar hiç durmuyor. Kucağımda uyuyor yatağa koyunca kalkıyor. Çocuğun dengesini bozdum. Siz kaldırmayın bence Bırakın o ne zaman acıkırsa o zaman kalkacaktır zaten