yavrusununannesii Tazyikli geliyorsa önce tazyik geçene kadar elinizle sağım yapın ve arkaya yaslanarak emzirebilirsiniz. Benimde öyleydi bu şekilde daha rahat emiyor artık yoksa sürekli boğazına kaçıyordu. Eğer çişli bez sayısı fazlaysa ve 24 saatte 1 tl büyüklüğünde 3 kere kaka yapıyorsa doyuyordur. 😇