Sevgili anneler öncelikle merhaba 12 günlük bebeğim var bende guatr vardı hamileliğim boyunca ilaçlarımı kullandım şimdi de kullanıyorum bebeğim sarılık oldu 2 gün fototerapi aldı bugün kontrole gittik doktor geçmemiş hafif var dedi ama yine kanlara bakalım dedi kan verdik tsh değeri yüksek çıkmış ve doğduğunda 3245 gramdı şuan 3200 hiç kilo almamış dedi doktor sütüm çok gündüz her saat gece 2 saatte bir emer ama doktorum mama takviyesi yap dedi 1 anne sütü 1 mama şeklinde benden mi geçti acaba bebeğe emdiği için ne yapcağım bilmiyorum bu konuda deneyimli annelerden yorum bekliyorum