Epeydir burada yazılanları okuyorum ve çoğu okuduklarım sinirlerimi zıplatıyor. Yeni doğum yapmış ilgiye, ihtimama, sevgiye ihtiyacı olan anneye “şişmansın” “ev işlerinde yetersizsin” “çocuğa bakamıyorsun” denmez. Ben bu erkekleri anlamıyorum dünyaya bir can getirmeyi basit bir şey sanıyorlar. Kadının bedeni, hormonları, duyguları her şeyi ama her şeyi değişiyor bu süreçte ve zaman gerekiyor toparlanması için ama sanki robot var karşılarında tüm düzen eksiksiz devam etmeli, kadın incecik olmalı ama aynı zamanda çocuğu tosun gibi olmalı, yemekler mükemmel olmalı, ev daima mis gibi kokmalı şeklinde düşünüyorlar. Ne olur az biraz anlayış gösterseler bir işin ucundan tutsalar, eşlerini motive edip yüreklendirseler… ne olur erkekliklerine halel mi gelir? Anca eleştiri, mobbing ve beğenmeme…
Böyle babalık böyle erkeklik böyle insanlık olur mu ya 😡😡😡