Benimde annem yapti bebek olacagi icin kirmizi biber yogurtdu bol yapmis domates koymadim dedi ek gidaya gecince doktorumuz tarhana bizim icin en kiymetli sey bebekler icin demisti bende 2 gunde bir bazen hergun yaparim kabak havuc hasladim diyelim et suyu ile icine 1 kasik tarhana koyarim her gidasinda mutlaka var tarhana