Aman burdan bişey almayın arkadaşlar bir defa 2 ürün aldm birini büyük beden göndermişler ve yanlış renk göndermişler sorduğumda bahane olarak kalıplarını ölçüp gönderiyoruz dediler ne alakaysa bebeğime olmadı neyse dedim insanlık hali hatadır olur tekrar başka sipariş vermiştim bugün elime geldi kapıda açtım baktım 9-12 ay ay göndermiş bebeğim daha 2 aylık 3-6 istemiştim kurbanda giyebilsin diye yine aynı hatayı yaptılar istediğim göndermiyorlar baya bayada büyük bebeğim kışın nasıl giycek bunu hiç bilmiyorm arıyorm açmıyolarda bu ne terbiyesizlik ya sinir oldm kafalarına göre beden ve renk belirleyip gönderiyorlar ve defolu geldi son ürün tavsiye etmem!