Kocamla üç yıl uğraştıktan sonra Allah bize bir evlat nasip etti sukur. Ama doğduğu ilk gün yoğun bakıma alındı üç gün sonra çıktı bu kez 20 günlükken zature oldu iki hafta yoğun bakımda kaldı ordan ciktiktan ucgun sonra fıtık olduğunu öğrendik ameliyat oldu ardından yoğun bakımda solunuma bağlandığı için ağzında yara oluşmuştu bu ameliyattan sonrada hepten kötü oldu emmeden kesildi yeni yeni toparlanıyor ve bütün bunlar iki buçuk ay içinde yaşandı haliyle psikolojim tamamen çöktü kendime bakmayı geçtim bebeğime bakmaya çalışıyorum haliyle esimede pek ilgi gösteremiyorum bana yakınlaşmaya çalıştıkça ben onla gecirecegim zamanı bebeğimle geçirmek istiyorum bebek uyuduğu zamanda zaten yorgunluktan bende bitmiş oluyorum bu yüzden bana soğuk davranıyor