meraba kizlar.bebeyim 1 ay 23 günluk.mamada yiyo memede.bi kaç hafta öncesinde normal sulu şekilde gunde 2.3. defa kaka yapardi.3 gündur günde 1 defa macun kivamnda kati kaka yapiyo yemyeşil😔.kizararak gücenere zorla.dün kaka yapmamşdi bugun yapti yine öyle.napabilirm.böyle olmasi normalmi acaba.yardmci olursanz sevinrm🙏🏻😥