Yakinda ise baslayacagim süt izni ilk 6 ay 3 saat sonraki 6 ay 1bucuk saat. Benim normal calisma saatlerimde sabah 9bucuk aksam 7. Ogle arasi var 12 1 arasi. Bu izni nasil kullansam bilemedim? Esimlede calistigimiz yerler cok yakin arabayla gelir gideriz birlikte diyo ama sut izni kullanirsam saatlerimiz uyusmuyo esimde onun yerine haftada 1 gün toplu kullan dedi o zaman sut iznimden alacagim oluyo sonraki 6 ayda da 1bucuk saate dusuyo ya esim yine 1 gun alirsin alacagini tamamlamis olursun dedi sizce boyle mi daha iyi? Haftada 3 gun evde olmus olacagim diger turlude 9bucukta degilde 3 saat izin + ogle arasi yani 1 bucukta gidip 7de mi ciksam?
Birde merak ettiğim o hafta bi gun tatil oldu sut iznim yaniyo mu izinli oldugum icin mesela pazartesi sali bayram ya izinli olunuyo diger gunler sut izni kullanabiliyor muyuz?