merveikra Kizlar bebegim 3. ay kafa cevresi 41 di bugun 4 ay kontorolume gittik hala 41 hic buyumemis. böyle bisey yasayan varmi 41 normal dedi hemsire ama buyumemesi kafami karistirdi lutfen bilenler bisey yazsin
Sevda6767 merveikra canm benimkinin de hem geç büyüyor hem duruyor arada. Bir buçuk aydır 40 cm :( doktor bingildak önemli dedi kapanmadigi sürece takip altında tutacaz dedi. 6.aya kadar buyumezse emar çekilecek :(
Bsk merveikra ölçüm de yanlış olabilir tabii mutlaka takibini yapacaksınızdır ama aynı yerden ölçmemiş olabilir. Benim bebeğim 50cm doğduğu halde 1 aylık kontrolde 49cm ölçmüştü sağlık ocağı ☺️
Alpcan merveikra Analık işte her zerresini arastrmaktan usanmıyoruz ❤ Allahn izniyle biseycik olmaz canm sen içini ferah tut. Aksi bir durum olsa söylerlerdi 🎀
merveikra ya sizene niye herseye muhalefet olmak zorunda hissediyo bazi insanlar kendini neden !! anneyim ben kafami kurcalayan bisy oldu ve baskalarindan fikir almak belkide rahatlamak istiyorum sizene bundan ??
merveikra [bilinmeyen] o kadar sacma sapan post aciliyor benim sordugum sorumu tuhaf asil size pes !!
merveikra [bilinmeyen] ya cok tesekkur ederim cevap verdigin icin . buyuklugu ayina gore iyi ama gecen ayla ayni olunca kafama cok takildi
merveikra [bilinmeyen] tesekkur ederm smdi evde olctum mezurayla 41.7 cikti belki onlar yanlis olmustur
merveikra Bsk bencede yanlis olctuler cunku gecen ay 41 di ordaki genc kizlar olctu once 40.6 dediler bende ne oluyo kuculmus olamaz heralde dedim sonra hemsire olctu 41 dedi smdi evde ben olctum 41.7 cikti enteresan :)