Rabiayigit Bebelac kokusu güzel değil ben her ikisini de kullandım Bebelac gaz yapmıştı ama Gold çok iyi eğer maddi sıkıntı varsa bebelacta kullanabilirsiniz
17062019 Rabiayigit Bence mama konusu maddi sıkıntıdan degil de bebege yaramasi acisindan onemli bence.ben aptamil hipp sma herseyi denedim ama oglum bebelac sari paketi sevdi.ondan kullaniyoruz.kilo cok aldirmiyor ama cok severek iciyor.digerlerini icerken kusardi
ikizannesi10 Rabiayigit yani ikizler 5 aydr gold kullanioz cok iyi ama biraz daha ucuz olsun die istiom bebelac ama gaz yaparsa birakrm
Rabiayigit 17062019 ben ilk bebelac kullandım kokusu yüzünden sma aldım o da kabız etti Bebelac Gold aldım çok iyiydi ama maddi sıkıntı yaşayınca Bebelac a döndüm . Haklısınız ama fiyatları da pahalı yani
17062019 Rabiayigit carrefoursa da surekli indirime giriyor.takip etmenizi oneririm.internette de daha uygun