Ozge09 Bu ilacı doktor kizim bağırsak enfeksiyon kapmis diye verdi bunu icirdim kizimin vucudunda kipkirmizi oldu bunu kullanipta yan etki yapan var mi ya birde cok ağlıyo uyumuyo
Kiviefe Ozge09 kullanmadim.yan etkisi olmustur hemen Dr. Iletisime gecin ilaci birakmanizi soyler . Cok gecmis olsun🌷
Ilkgozbebegim06 Ozge09 oğlum da istifar ve aşırı isal vardı bu şurubu vermişlerdi ama hiç bi etkisi olmamıştı yan etkisi olmuştur kızarıklık varsa sizinki de mi kusuyordu
Ozge09 Ilkgozbebegim06 yok benim kizim bagirsakalari enfeksiyon kapmış onun icin yuzu vucudu hep kizariklik oldu dun gece hic uyumadi
Suheylaninannesi Ozge09 benim doktorum onermedi kullanmayin biogaia verdi bagirsaklari icin 3 ay kullandim memnun kaldim