Tugbakybzc Bebeğime kolik diyorlar daha 19 günlük bir sürü damla kullandık nurse harvey bio gai relectaz en sonunda doktor bio gai ve aguline kullanıp benim süt diyeti yapmamı söledi. Şimdi merak ettiğim agıline ile çözüme ulaşan anneler varmı?ağlamalar ve krizlerimize yardımcı olurmu?
KuzeyinAnnesii Tugbakybzc ilk 3 ay kullandkm rahatlattı ama bianda kesilip düzelmesini bekleme canım biogia yı hergün aynı saatde vermeye çalışırsan oda çok etkilidir