Nrnbirol ben yiyorm bisy olmuyo cnm ona bakarsan ette dondurucuda 3 ay diyolar kurbandan kaliyo etler yani 1 yıla yakın biz yiyoruz naplm 3 ayda bitirlmmi etleri kiymalari benmde var yazdan koydum mısırlar yiyoruz domates biber taze fasulye vardı yemeklik hep onları yedim yeni bitti