Kızlar 35+5 de aşırı sancıyla doğum yaptm. Benim idrar yolu enfeksiyonum bebeğmin ciğerlerine geçmiş şuan başka şehirde büyük hastaneye sevk edildi solunum cihazına bağlı dr en büyül solunum cihazına bağladık dedi. Bu durumda olupta bebeğine sağlıkla kavuşanlar var mı. (Mübarek arefe hürmetine dua edin yavruma anneler)