gzdalidmr Merhaba Çamlıca Medicanaya giden var mı? Varsa doktorunuz kim ve nasıl bilgi almak isterim.
gzdalidmr Eymeninannesiiiiii evet Mahmud Beye gidiyorum.Çok memnunum.Gayet ilgili telefon numarasıda verdi.Herhangi bir sıkıntı oldu mu iletişime geçeriz diye 😊
Eymeninannesiiiiii gzdalidmr bende Hülya hanıma gittim bu gün çok memnun kaldım çok güzel bir hastane çalışanlar ilgili 😊
gzdalidmr Eymeninannesiiiiii evet Mahmut Bey’in yan odasında onu da gördüm.Hastalarına sordum iyi dediler.Bemde Mahmut Bey’e tavsiye üzerine gittim.Sürekli doktorumuz olacak inşallah☺️