Seyyahyolcu Merhabalar, ben denemek için yarım kg kapya biber ile yaptım geçen gün. Biberleri doğradım üzerini geçecek kadar su koyup kaynattım. İyice yumuşayınca biraz kabuklarını ayırdım hepsini ayıramadım çok zor oluyor. Ama tavsiyem küçük doğramazsanız kabukları kolay soyulur. En son blender yapıp buzluk torbalarına doldurdum. Küp küp atıyorum yemeklerine.