Merhaba güzel anneler kızım 2 bucuk aylık mama kullaniyoruz sma kullandik dogdugunda memnundum ama bi sure sonra doymamaya basladi cc artirsam bile cok cabuk acikiyordu. Aptamil kullandim kusma yapti. Hipp 1 combiotic aldim simdi sizin tavsiyeleriniz neler ?