Merhabalar kızım 21 aylık olacak ve üzerini örtersem uyanıyor.. bende kış aylarında hep uyku tulumuyla yatırdım çok da rahat ettik..ama şimdi havalar ısınmaya başladı sanki tulum çok sıcak oluodur.. atlet giydirip üzerine tulum giydiriyordum ama odası 28 derece geceleri.. üzerini ince bi örtüyle dahi örtsem istemiyor uyanıyor.. siz nasıl uyutuyorsunuz? Ya da ne önerirsiniz??