Zumraa12 Selam beybiler biz 5.ayımızda başladık tadımlarına bitirdik 6 aylık olucaz muhallebi ve çorbaya geçecez normal irmik kullana bilirmiyim bazıları robottan çekince kullanılır yazmıştı da
Hazaaalll Zumraa12 kendi kendinize mi 5aylıkken başladınız tadımlara. biz de 5aylığız 1ay dahaa geçsin diye bekliyoruz 🤷🏽♀️ Bilemedim ebemizde bir şey demeyince bekliyoruz 6.ayı
My_son Zumraa12 canim ilk kullanacağın zaman cek robotta sindiremiyolar agir geliyo bende normal irmik verdim ama ilk gün rahatsız etti simdi cekmiyorum robotta
Zumraa12 Ikrazumra19 teşekkür ederim bebek irmiği bulmakta zorluk çekiyorum annemde ver bişey olmaz diyor da 😂
Zumraa12 Hazaaalll ebemiz söyledi canm zaten tadım olarak veriliyor tadımlar bitene kadar 6 aylık oluyoruz sizde danışın ona göre başlarsınız