Emirinannesi1 Mrb kızlar oglum 25 günlük 3200 gr dogdu 20.gün muaynede 3.800 gr çıktı doktor iyi almış kilo dedi ama bana az gibi geldi gece yatmadan önce takviye 1 defa mama versem mi
biranne11 Emirinannesi1 Doğumundan sonra ödem atıp zayıflıyolar. Doğduğu kilodan değil yani. Doktor iyi aldı dıyorsa iyi almıştır. Yetiyorsa ne guzel bol bol emzir 🤗
Tatliskooo Emirinannesi1 az mı 😳 haftalık ortalama 200 gr için iyi almış deniyor ki öyle de olmuş . Yıllarını hekimliğe vermiş doktoru değil de mama ver desek bizi mi dinleyeceksiniz ?