masalsii Kızlar merhaba belki happymom dan buraya geçen anneler beni hatırlar ben 38+1 de zorunlu sezeryan oldum 2. Gün eve geldim bebegimin emme sorunu yoktu ama sütüm inanılmaz azdı elle sıkınca bikaç damla anca geliyordu ben 2 saatte bir 10-15 dkka emziriyordum ama çarşamba saat 1 den sonra hiç emmedi almadı ısrarla aksam 7 olunca artık korkudan acile götürdüm kan şekeri 28 e düşmüştü acil yogun bakıma aldılar baska saglık sorunumuz yok ama beslenemediği için suan yanımda değil bebegim☹️ Sütümü sagıyorum ilk zamanlar 2 saatte bir geceleri 3 saatte bir sagıyodum şimdi gündüzleri 1 saat arayla geceleri 3 saat bırakıyorum ama her sagdıgımsa iki gögüsümü 20 şer dkka sagıyorum anca 25 ml geliyor ☹️ Neler yiyorum neler iciyorum artsın diye anlatamam ve bebege günde 8 kez süt veriyorlar yogun bakımda her ögünde 45ml veriyolarmış haliyle bi türlü sütümü yetiremiyorum bana akıl verin kızlar sütü arttırmak için ne yapabilirim
demirboy masalsii komposto👌 Özellikle incir kompostosu çok etkili bana da hemşire demişti gerçekten de artırıyor. Ben bazen kayısı bazen vişne de yapıyordum artık evde ne varsa. Bir de karıştırdığım da oluyprdu kayısının veya vişnenin içine incir kuru elma ayva kurusu falan atıyordum. mutlaka komposto deneyin ve tabini 3 lt su
Elka masalsii merhaba çok geçmiş olsun. Bende 12 gün önce zorunlu sezaryen oldum ve bebeğim 12 gündür kan şekeri düşüklüğü nedeniyle şuan yoğun bakımda😢😢😢 benimde sütüm hiç yoktu
Esilamm1 masalsii canım şekerli su yap sekerim bol olsun ama günde 3 kez iç benimde az bende meme+mama veriyom sekerli su yapıp içince biraz fazlalaşıyor bide onu dene canım
masalsii Kubraegit1 manuel ile denedik ilk hiç gelmedi sonra otomatik aldık onunla sagıyorum elimle de denedim ama inanılmaz canım yandı dayanamadım şuan wee baby nin pompasıyla yapıyorum
DenizSerap masalsii galactago damla eczaneden mutlaka iste 15 damla suyuna damlat iç sütün artacak merak etme👌 25 dk dan fazla sağmalısın ayrıca maalesef ilk zamanlar böyle geliyot sonra artacak incir kompostosu ve dere otu da ye kompostoyu şekersiz yap mümkünse ve bol su 👌
masalsii demirboy hepsini yapıyorum canım inan ki yemediğim içmediğim kalmadı artıyor evet ama cok yavas ilerliyor sezeryandan ötürümü böyle az geliyor sütüm bilmiyorum ki
Dori4884 Canım bende sağıyorum weeyi denedim olmadı çıkmadı bile süt geri verdim makinayı sonra gittim lansinohun makinasını aldım tek göğsümden 6 dakika sağdığımda 60 ml çıkıyor makina önemli bence makinanı değiştir bide hurma ye 👍 tabi bi arkadaşta demiş komposto 👍
masalsii Dori4884 canım iki makina aldım artık değişemem kullanıyorum 4 gündür ama az geliyor bilmiyorum makinanın etkisi varmı 🤷🏼♀️
Aysel0609 Solgar in sut hapi var ginde 6 tane iciyorsunuz kesinlikle iyi sut yapiyor, doktor vermisti bana %100 sutunu artirir dedi oylede oldu, deneyin derim,.
masalsii Elka geçmiş olsun canım cok zor anlıyorum seni ☹️ 2 gün kokusunu alabildim 3 gündür ayrıyım cocugumdan haber bile alamıyorum anca doktoru arayıp bilgi veriyor 2 günde bir bugünde arayacak inşallah tez zamanda evine gelir bebeklerimiz🙏🏻
Aliasafmom Canım 3 saatte bir 15 dk bı göğüs 15 dk bı göğüs sağ bol bol su bide stres yapmamaya çalış ilk zamamlar 3 4 gün zaten süt az gelir ondan sonra düzene girer bide arkadaşların da dediği gibi komposto inşaallah bian önce bebeğini kucağına alırsın benim bebeğimde 8 gün kaldı kuvezde çok zor ama onun için senin moralinin iyi olması lazım biliyorum kolay değil ama dedigim gibi bebeginin beslenmesi için iyi olmaya çalış
masalsii Aliasafmom canım ben ilk 2 saatte bir sagıyodum 20 şer dakka sagıyorum daha cok sut gelsin diye toplam 40 dk yapıyor sonra dün 1 saat arayla denedim yine aynı cc süt geldi o yüzden 1 saat arayla sagmaya basladım acıkcası fazla bekleyince süt cogalır sanıyodum ama aynı oranla alınca öyle yaptım hatamı yapıyorum bilmiyorm ama kompostolar hurmalar kuruyemişler caylar yeşillik hepsini yiyorum iciyorum valla artsın diye cok cabalıyorum bugün 5. Gün oldu dogum yapalı
Sevgiberen masalsii canım benimde öyleydi bestlak kullandım ikinciden sonra geldi ayriyetten karpuz aşırı derecede arttırıyor yemeni tavsiye ederim
masalsii Sevgiberen dün eşim almış süt yapar diye düşünüp bende gaz yapar diye yemedim yiyim o zaman bugün bol bol 🙏🏻
Esila63 masalsii çok geçmiş olsun canım inşallah tez zamanda kucağına alırsın bebeğini bende sana anason ve rezene yi tavsiye edeceğim bende baya işe yaradı çünkü günde iki bardak felan içebilir sin birde gece yatmadan önce ılık suya bir yemek kaşığı pekmez karıştır iç
Zeynonunannesiiiii Canım çok geçmiş olsun inşaallah en kısa zamanda toparlar kavuşursun ve birlikte nice bayramlarınız olur..
Fatmaasel masalsii çok sık sagdiginiz için süt birikmiyor yeme içmenin yanında uyku da çok önemli dinlenmek yani stres en önemli etki sütünüzü etkiler inşallah bebeğiniz sağlığına kavuşur bide bebeğin emmesiyle makinadan sağım yapmanın da farkı çok oluyor emdikçe çoğalır diyorlar ya öyle bişey işte
masalsii Fatmaasel hastaneye sürekli göndermem gerekiyor benim sagdıgım sütten fazlasını verdikleri için yetmiyor bende o yüzden sık sağmaya başladım ☹️