Arkadaşlar merhaba. Kızım 10 aylık kahvaltıda Lor peynir verdim avuç içi kadar ama sonra peynirin tadında Bi acılık hissettim. Görüntüsünde Bi şey yok kokusu da biraz değişik gibi. Şimdilik Bi belirti yok ama zehirlenme olabilir mi sonra. Doktora hemen gitmeli miyim yoksa kusma ishal falan olursa mı gitmeliyim