Merhaba anneler birşey sormak istiyorum doğumdan sonra ilk adetimi oluyorum ilk birkaç gün normal şekilde geliyordu sonradan öyle bir çoğaldı ki 2 tane ped taktım banamısın demedi yarım saat içinde dolup taşıyordu bende depend hasta bezi takıyorum artık bu kadar fazla gelmesi normal mi bir günde 3-4 kez nerdeyse değiştiriyorum onuda