Deletedmom812 hayır biz gezmeye falan gitmiyoruz. Evimize de kimseyi almıyoruz. 3 aydır bu şekilde yaşıyoruz ve süreç devam ettiği sürece bu şekilde yaşamaya devam edeceğiz. Oğlum 15 aylık 1 yasına girdiğinden beri tek uyku yapıyoruz çünkü sersem gibi oluyor 2 kere uyuyunca. Her akşam sekiz gibi uyur gece 1′de ve 4′te uyanır devam sütü içer,sabah 6′da tamamen uyanır güne başlarız. Öğlen 12-13.00 gibi uyuyor yaklaşık 3 saat. Sonra akşama kadar ayakta. Coronadan önce tabii ki çıkıyorduk ama asla saatlerini aksatmam neredeysek orada ortamını sağlar saatinde uyuturum kimse de uyandıramaz🤷🏻♀️😂 tek uykuya geçmelisiniz