Ozg_ Deletedmom381 sizin dogru bildiginiz cok sey varki hemen yargılamıssınız siz paylasın dinleyelim
Ozg_ Deletedmom381 banane siizin halen emzirmenizden? Soru ya dabaslık o gibi mi duruyor? Ben onu mu sormusum?
Deletedmom381 Ozg_ ne kadar agresif, depresif bir insansınız , yargılamadım ki sordum bizde 16 aylığız neden memeden ayirdiniz, ayırmak doğru olan mi? Bizde hala memede yaşıyoruz varsa doğru bildiğiniz paylaşın biz de nasiplenelim.
Ozg_ Neslihansr bebegim gazlı bebekti o nedenle basından beri memeyi sadece uyku aracı olarak kullandık aralarda hic emmedi öyle bi meme kültürümüz olmadı anlayacagınız o nedenle kolay bıraktık zaten memesiz uyutmaya baslamıstım sadece ilk gun zor oldu:)
Neslihansr Ozg_ şanslısınız ☺️ Biz memeden başka bişe görmüyoruz darısı başımıza diyelim . Salla dur yöntemini çok öneren var ben denedim ama başaramadım bi araştırın isterseniz
Ozg_ Deletedmom381 bayram gunu senin baska isim yok mu? İnsan gbi soru sor o zaman? Neden bıraktınız ki ne demek? Bi akıllı senmisin? Kimse anlamıyo mu senin ne ima ettigini? Merakından sormus bak sen. Terbiyesiz! Admin goruyorsa su postu kaldırın lütfen !
Deletedmom381 Ozg_ niyetçimisiniz hanımefendi? Ne maksatla soruyormuşum? terbiyesiZligi verdiğiniz tepkiyle yapan sizsiniz. -acil desteğe ihtiyaçiniz var. Nacizane..
Ozg_ Neslihansr salla dur daha kucuk bebekler icin sanki ya on altı aylık bebege onu nasıl yapıcazki:( ayakta zor sallıyorum zaten baska uyutma metodumda yok ne yapacagımı sasırdım
Ozlemuguralp Benm arkadasım iki bebeğini de ayakta sallıyordu birini 18 aya kadar birini 20 aya kadar ayağında sallamıştı. Nasıl bıraktırdın diye sordum yatağa yatırıp kendisi de bebeğin yanına yatıyormuş saçlarını okşayarak pışş pışlayarak uyuyana kadar yanından ayrılmıyormuş o şekilde bıraktırmış belki size de fikir olur