Tanemimm Burda bazı postlara denk geliyorum. Yazıyorlar ki mesela akşam 8de bağlayıp sabah alıyorlarmış bezi falan. Ben daha hiç öyle birşey yapamadım en geç 3 saate bi doluyor bezi ve mutlaka değiştiriyorum. Hepsi kakalı olmasa da full çiş ile dolu oluyor. Bu saatlerce aynı bezle durma olayı nasıl oluyor hanımlar? Bebek rahatsız olmuyor mu pişikten nasıl korunuyor? Benim bebeğim 2 aylık. Beslenmesi sadece anne sütü. Bezimiz prima premium care
Deletedmom190 Tanemimm Bebeğim 3 aylık. Bezimiz sleepy natural. Dogdugu gunden beri gunluk yaklasik 10 kere bez değiştiriyorum. Musluk gibi masallah 😁 ilk defa bu gece altini 2 kere degistirdim sadece. 1 tanesi sadece cişliydi. Sanirim büyüdükçe bez orani azalacak.
gulsah0715 Tanemimm bebeğin maşallah besleniyor sa ondan bide ilk aylar öyle oluyor ama sonra durum değişiyor . Ben prima comfort kullanıyorum akşam takıyprum bir sonraki gün alıyorum gece fazla etmediği için taşma olmuyor
Ikrazumra19 Tanemimm bende degistiriyorum gece 2-3 defa sadece gunduz de yine 4 en az degistiriyorum icim rahat etmiyor iyle durmasina bende prima kullaniyorum sizdirma uapmiypr ama benim icim rahat etmiyor
Busra5341 Tanemimm gunduz soyledigin kdr sık degstirdgim oluyor ama gece uyurken almiyorum bezimiz premium care herhangi bir pisik durumumuz yok cok emici bir bez sabah erkeb kalkiyor o zmn aliyorum.ve rotadan sonra kakamiz azaldi eskiden her bezi kakali olurdu simdi oylw degik sicaklar oldu cisimizde cok olmuyoe terledgi icin oyle vok dolu dolu bez gun icinde oluyor oda bekletirsem gece uyurken dolmuyor
yakupcan Tanemimm Deletedmom190 bizim de sleepy natural ilk 3 ay günde 10 bez en az degistiriyordum. simdi 5e gelmek üzereyken gun de 5 6ya düştü hızlı şekilde akşam 8 9dan sabah 7ye kadar almamaya başladım çünkü deliksiz uyuyor kısaca emmek için uyanıyordu , genelde uyukluyordu. bezi dolu olsa da taşmadıysa almıyordum uykusu açılmasın diye ilk 1 2 ay gece çok taşma oluyordu nedense :(
ZMK Tanemimm ayy ben prima premium care kullanıyorum normalde aşırıı memnunum denemek için sleepy aldık her alt değiştirdiğimde cinnet geçiriyodum çocuğun sırtına kadar geçirdi beli tam oturmuyo kalıbını hiç beğenmedim bitsin diye bağladım mecburen
Saripapatyaannesi34 Ikrazumra19 gece bez değiştirmenizi tavsiye etmem kaka yapmadığı sürece gece uykularını o şekilde bölerseniz alışkanlık olur ve sürekli isteyebilir bırakın rahat uyusun pisik olmaz merak etmeyin ben kızımı 1 yaşına kadar öyle getirdim gece uykusu sağlıklı bölmeyin derim :)
Tanemimm Busra5341 benim neredeyse saat başı çişle dolup şişiyor mavi çizgi çıkıyor. Ona rağmen yine de bekletiyorum bi kaç saat bazen
Defnedilan34 6 aylık bebeğim gündüz 3 kez degistiriyorum gece hiç degistiremiyorum yatarken bağlıyorum sabah alıyorum
Deletedmom336 Tanemimm 5 aylik 3 saatte bir her beslenmesinde degistiriyorum tam dolmasada rahatlasin diye
aysevecagla Tanemimm prima pure protection kullanıyorum, emiciliği çok yüksek saatlerce almasam bile ne sızdırıyor ne de pişik yaptı. Günde ortalama 5-6 kere değiştiriyorum. Geceleri hiç dokunmuyorum uykusu bölünmüyor
Busra5341 Tanemimm bizim bu ara emmemizde azaldi havalarda sicakti ya cok terledik idrarinda turunculuk falanda gordum kakamizda azaldi bir tuhaf bu aralar umarim kilo alimi nirmal cikar
Ikrazumra19 Saripapatyaannesi34 pisik olmuyor zaten ama ilk kizimdada oyke yapardim ztaen bebegim kendiside uyuyamiyor bezi dolu olunca o yuzden degistiriuorum😊
Arasannesi Tanemimm oyle olan bebekler daha buyuk bebeklerdır yanı benım oglumda 2 ay 20 gunluk gece 1 bezle ıdare etmesı gercekten ımkanzsız.kakadısıda oluyor her emmeye kalktıgında çişide zaten dolmus oluyor hıc degıstırılmıcsk gıbı bır bez olmuyor yanı
Aryasare Tanemimm Aksam 8 de takıyorum sonra uyutuyorum sabah alıyorum pişik olmuyo bephantol baby pişik önleyici krem sürüyorum yatmadan önce 😊 Birde gece büyük tuvaletini yaptıgını hiç görmedim daha 😊 6 ay 10 günlüğüz bu arada 😊 Prima aktif bebek kullanıyorum. Biraz küçükken tabi geceleride alıyodum
Alinaninannesi Tanemimm 3 aylık olana kadar neredeyse her emzirme öncesinde alt değiştiriyordum günde 8 10 arası gece de her 3 saatte bi kalkıp emzirmeden önce alt değiştirip öyle yatıyordum. Şimdi 3 ay 25 günlüğüz son iki haftadır geceleri ellemiyorum çünkü yapmamış oluyor gece 11 12 gibi değiştirip sabah 7 8 bazen 9 da alıyorum sabaha doğru yapıyor tuvaletini zaten sesini duyuyorum 😂😂😂 ondan sonra da uyanıyor. Kakalarımız azaldı ama eskiden dolu dolu olurdu şimdi bi sabahları öyle onun dışında az miktarda oluyor. Yine 6 7 kakalı bez değiştiriyorum ben
defnesmomm Tanemimm gece hiç değiştiremiyorum çünkü mutlaka uyanıyor ve yeniden uykuya döndürmek zor oluyor. Gün içerisinde 3 saatte bir değişim yapıyoruz aşağı yukarı, kaka varsa hemen değişiyoruz. Hiç pişik olmadı, Sleepy Natural kullanıyoruz. 🌿
Fatma_FLZ Tanemimm bende sleepy natural kullaniyorum Bez istediği kadar emici olsun benim için rahat etmiyor Günde en az 10 bez gidiyor Geceleride her emzirmede değiştiririm Bi kere millet nasıl yapıyor degistirmiyim dedim Kızım uyumadı alisitugi için galiba 4ayligiz 2 yada en geç 3 saatte bi alırım altını Valla adetliyken biz nasıl dayanamayio sık değiştiriyoruz 3 4 günzor dayanıyoruz Bebisler napsın
gzdalidmr Tanemimm bende premium care kullanıyorum.Bebeğim 3 aylık en fazla gece 4-5 saat kalıyor haklısınız 🤣🤣