Dlkgl Arkadaşlar merhaba, 2 aylık bebeğim doğduğundan beri çok korkuyor. Uykusunda sürekli sıçrıyor korkuyor doğru düzgün uyuyamıyor hatta gündüz en uzun uykusu 10 dk bu korku ve sıçrama durumunu yaşayan var mı?
iremceren Dlkgl refleks o zamanla geçiyo 2 ay 23 günlük benim kızım geçti o sıçrama olayı rahat uyuyabiliyo geçecek sizinde merak etmeyin ❤️❤️❤️
Purelove O bir refleks korkudan degil. Zamanla azalir. Kollarini kundak yapmayı deneyebilirsiniz. Sicrayip kendini uyandirmaz boylece