17 günlük bebeğim birkaç gündür emerken memeyi çekiştiriyor, kendini çiziyor, beni çiziyor. Sütüm de doyuruyor günde 8-9 kakalı çişli bez alırım ve kilo alımımız çok güzel bunu neden yapıyor olabilir? Her emzirmemden sonra fazlasını çıkarıyor bununla bir alakası olabilir mi?