Selam arkadaşlar eşimde bende birkaç gündür rahatsızız. Ateş dışında öksürük karın sırt ağrısı soğuk terleme boğaz yanması bulgularımız başladı özellikle dünden beri. 8 aylık bebeğim var şimdi hastaneye gitsek ikimizde pozitif çıksak bebeğime ne olur ? Sadece kayınvalidemler bizim yaşadığımız şehirde ama bebeğime bakamaz uzaktan sever genelde ona emanet edemem. Eşim test yaptırmayı düşünüyor bendende isterlerse pozitif çıkarsak hemen hastaneye mi yatırırlar ? Ev karantinasını uygulandığını duymuştum solunum sıkıntımız yok sadece hafif bulgular mevcut. Havalar bir anda soğudu balkon keyfi dondurma yaptık belkide ondan üşüttük bilemiyorum. Kafam çok karışık aklıma geleni yazdım dümdüz kusura bakmayın. Süreçle ilgili bilgisi olan varsa bilgilendirebilir misiniz ?