Sezeryan sonrası 3. günüm, baş ağrısı diğer günler de vardı ama bugün çok kötüyüm, gözümü açamıyorum. Katlanılabilirliği çok düşük bir ağrı bu, parol falan etki etmiyor hiç. Spinal anestezinin yan etkisi mi sizce bu? Başına gelen var mı aranızda ? Bilen varsa çok memnun olurum, dayanamıyorum 😭