Merkurkedisii Ben 2 aydır İstanbuldayım. Taşınacağız bu yüzden ev bakmaya geldim. Geldikten 2 gün sonra seyahat yasağı çıktı.. hala evime Tokata gidemiyorum. İzin alamıyorum ikametgahımın evimin olduğu yere izin vermiyorlar siz nasıl aldınız kızlar ?
Cennetinsusu Merkurkedisii Bizde kayınvalidem için almaya çalışıyoruz. Başvuru yaptık bakalım ne zaman sonuçlanacak. E devlet üzerinden ikametgahını alıp belge olarak onu sunduk. Ve açıklama yazdık. 🤷♀️
Alp_prens Merkurkedisii bende 4 gün önce geldim inan o kadar zorki almak ama en son doktorum ile irtibata geçtim benim ameliyatı im vardı doktorum burda yapılmasını uygun gördü. Veeee tabiki de Bi torpil her daim şart kızlar 🖐
Cennetinsusu Merkurkedisii Kayınbabam orada olduğu için. Eşinin oraada zorlandığını ve kendisinin ağır hastalıklarından dolayı zor bir süreç yaşadığını. Burda evinde tek kalıyor. Bayılsa etse kimsenin haberi olmaz.
Merkurkedisii Alp_prens sizin ameliyatınız varmış bizim öyle bi durumumuz yokki o yüzden öyle bi durum sunamıyoruz..
Merkurkedisii Cennetinsusu size verirler o zaman izin bize verirler mi bilemiyorum 2 ayı geçti bizim buraya geldiğimiz kafayı yiyeceğim neredeyse
Alp_prens Merkurkedisii valilikten bir torpil falan bulmanız lzım o zamn canım çünkü hastalık ve ölüm dışında kimse kolay kolay alamıyor ne yazıkki. Keşke herkes gitse ikametgah ettiği yere
Cennetinsusu Merkurkedisii İnşallah verirler. Daha öncede almayı denedik alamadık. Ama o zaman otobüs yoktu. Şimdi yaşlılara izin çıktığı için otobüs var belki daha rahat olur süreç. Burada alan kişileri okudum ama. Size de verebilirler. @Merve arkadaşın postunu oku. Orada alan birkaç kişi vardı.