Ozlemdefnem Kızlar acil yardım edin meme ucum yara bugün emerken kanadı silikon uçla emziriyorum ne yapmalıyım 😓
Gamzeli03 Ozlemdefnem gümüş kapak kesinlikle almalısın ben kaç Ay çektim bebeğimin yüzü kan içinde kalırdı her emzirme sonrası zeytin yağı sürdüm lansolin krem ayva çekirdeği karbonatlı su ile yıkadım soğan suyu sür dediler neler yaptim hiç faydası olmadı ama gümüş kapak mucize gibi gerçekten pişman olmazsın emin olun hepsi burada da indirime giriyor bazen 130 TL den
sukranaslier Ozlemdefnem lansiyon krem hiç alma boşuna para tuzağı hiç etkisi yok hametan krem aldır eczaneden yada vardır evde yarım günde geçiriyor
Meroy Ozlemdefnem benim de ayni sekildeydi bir turlu gecmiyordu. Doktorum bactroban krem onerdi. O cok iyi geldi birkac gune tamamen bitti. Yalniz surdugunuzde karbonatli suyla yikayip iyice durulamaniz gerekiyor.
Muyonunzeynosu Ozlemdefnem bir de çok fazla sürmeyin çok azıcık sürün çünkü çok yumuşattığı içinde geçmez demişti benim doktorum ince bir tabaka halinde
Nuruummm Ozlemdefnem Valla ben ilk doğum yaptığımda ağlıyodum resmen çok şükür tahinin üstüne ki çıkan yağı hemen iyileştirdi 2 günde normalde asla bu kadar çabuk geçmez ilk yara ama muhteşem bişey hemen geçirdi hatta bebeğim çok kötü pişik olmuştu onuda hemen geçirdi kaynamış ılımış suyla pamukla önce temizliyorum sonra tahin yağı sürüp bekletiyodum 2 günde kurtuldum mutlaka yap çok zor bişey Allah şifa versin 🌸
Muyonunzeynosu Önce kendi sütünden sür daha sonra lansinoh krem sür sonra da silikon uçluklarını tak düzeldiğini göreceksin ben 3 ay çektim ve bu dediğim yöntemle düzeldiler bir de kullanıyorsan göğüs pedi kullanma derim çünkü iyileştirmiyor daha çok pişiriyor
Muyonunzeynosu Ozlemdefnem benimde öyle ama o göğüs ucu acısından daha iyidir diye düşünüyorum varsın üstüme aksın yeter ki emzirmek kabus olmasın 🤦🏻♀️
Bahar123 Ozlemdefnem öncelikle geçmiş olsun canım lansinoh krem çol iyi ama eğer geçmiyor sa karbonatlı su ile temizleyip sonra durulayabilirsin ebemiz bana bunu tavsiye etmişti. Birde zeytinyağı sürüp streçle oda iyi geliyor
Aa_y Ozlemdefnem bende çok çektim tepine tepine verdim hep göğsümü 😆 emzirmeden kendi sütünü sık uçlarına sür yumuşasın biraz daha rahat oluyor vermesi. kremini sürüp silikon göğüs ucunu akşamdan tak sabaha kadar beklesin nemlenip yumuşuyor ben öyle geçirdim 🤗
Nuruummm Nuruummm Canım kaynamış ılımış suya Bi 2 çay kaşığı karbonat dök pamukla temizle sonra tahin yağı sür 🙆♀️