Olimbera EMM2020 açmadan da dışarıda durdu 6-7 saat flan sonrasını dert etmiyorum ilk günü kafama takıldı benimde
Sedaveyigit Olimbera küçük şişeye dünya para verip gram fayda görememiştim 🤦♀️ buz kütlesi ilebirlikte vermişlerdi eczaneden dolapta saklamıştık bazen odada kalıyordu ama
Zeytinn Olimbera buzdolabında saklıyorum içinde canlı bakteriler var diye her sabah aynı saate aç karna veriyorum beş damla
SinemTvl Olimbera bağırsak için kullanılan bir ilaç bozulmuş olsa kakasından anlaşılırdı içiniz rahat olsun
ozgeozturk Olimbera Üzerinde de yazdığı gibi açılmadan önce buzdolabında,açıldıktan sonra 25 dereceyi geçmeyen oda sıcaklığında.Açtıktan sonra buzdolabında saklarsan şişe azalınca damlamıyor.4 ay kullandım.Her gün 5 damla.
Gtfssdh Olimbera yok yok olmaz canım korkma havalar zaten daha yeni ısındı zaten doğal içerikmiş yararı azalmıştır en fazla
Olimbera tuananilmoms sorun zaten açmadan ben hiç dolaba koymadım eczaneden buz torbası ile vermediler de eve geldik dolaba da koymadık biz
Saida_Safiye Olimbera kaka yapmadi isal oldunda kabiz oldunda iyi geliyor dedi bizim doktor gaz İçin masaj dan başka bi şey işe yaramaz
Saida_Safiye Olimbera evet bi de masajdan sonra duş yaptiriyorum u zamanda çikariyor bizim gaz sorunumuz 2 ay de çözüldü şimdi 6 aylik
Karsimasaldakikiz Olimbera devamlı buzdolabında saklamanız gerekiyor içinde canlı bakteriler var dışarıda tutarsanız ölür ve hiçbir işe yaramaz. 24 saatte 1 defa 5 damla