Sabihamete Bebeğimin alt 2 dişi çıktıktan sonra onun yanındaki dişi çıktı ben üstten beklerken bu bir sorun olabilirmi? Sırayla çıkması şart mı acaba
Yagmuremine Sabihamete şart degil canim bizimkinin de alt 2 disi çıktı ustteki ön2 disin çıkması gerekirken üst kopek disleri çıkıyor simdi
Omurbuglem Sabihamete kızım ilk köpek dişlerini cıkarttı oglum da alttan bitsne cıkartttı suan üstten yan dişleri cıkıyo nrmal yani cnm
Sugul Sabihamete benim oğlanında öyle çıktı bende merak ediyordum bizim gibi çıkaran var mı diye 😊 sorun olmuyormuş normal bir durummuş