su_sde mamayı birden kesip bebeğinizi ac bırakmayın. sıvı kaybı çok zarar verir
emzirme akademisi var facebookta. orda yazarsanız yardımcı olurlar
bebeğinize merhamet edin, aç aç ağlatmayın.
emzirme denedikten sonra 2 ya da 3 saatte bir 10dk sağım yapın deniyor bahsettiğim grupta. bu şekilde bi zaman sonra artar sütünüz. mamayı yavaş yavaş azaltır emzirirsiniz