Arkadaşlar dün kızamık aşısı yapıldı 9 aylık oğluma. Akşam ateş başladı ve tüm gece düşmedi. Böyle olan var mi? Calpol verdim, fitil verdim, ılık duş aldırdım yok 38 altına inmedi. Tüm gece zıbını ile yattı hatta korktum da bir de hasta yaparsam üşütüp diye ama ateşliyken giydirmedim de. Bu kadar uzun ve yüksek(39 u bile geçti) ateş yapar mi bu aşı? Başka problem olabilir mi? Başına gelen varsa lütfen yardım edebilir mi😔