Deletedmom411 [url=https://hizliresim.com/5d8Jdk][img]https://i.hizliresim.com/5d8Jdk.jpg[/img][/url] Kızlar eşim bebekler için olan d vitamini olarak bunu almış eczacı bu bebekler için demiş ama üzerinde 4-10 yaş arası yazıyor nasıl olcak bunu nasıl vermem gerekiyor kaç damla
Fundali Merhaba bende kızıma 4. Ayından itibaren ocean d vitaminini kullanıyorum. Günde bir puf sıkıyorum ağzına.
kardelen00 Deletedmom411 bende aynisini kullaniyorum. d vitaminlerinin hemen hemen hepsinde 4-10 yas yaziyor ona takilmayin. eger damlalikla verecekseniz 3 damla. fisfif kullanacaksaniz 1 fis sikmaniz yeterli. 1 yasa kadar bu sekilde dedi doktorumuz. 1fis 3 damlaya denk geliyor
Balpamuk Deletedmom411 bizde başka kullanıyorduk 2 şişe sonra o bitince buna geçtik eczane bunu önermiş zeytin yağlı hem kabızlık vs sorununa da iyi gelir günde bir fiş sıkıyoz
Deletedmom411 DogaLina ben Burda okuduklarımdan yola çıkarak almaya karar verdim sadece yaş konusuna takılmıştım sağolun
Gzdzeynep Deletedmom411 ben de bunu kullanıyorum damlalık ucunu değil sprey ucunu kullanın hergün ağzına bir puf sıkın bu kadar. Kim uğraşçak damlayla. Ben şişeyi gösterince kızım ağzını açıyor hemen.
Balpamuk Deletedmom411 damla ile bende taktım ama benim oglum ağzını açmadığı için daha 3 aylık kaç damla gitti anlayamadım fis olayi daha kolay geldi bana
Zeyno111 Deletedmom411 Üzerinde öyle yazıyor bizde onu kullanıyoruz fıs yöntemi daha kolay bu arada 1 fıs tamam 😅