Srp94 Merhaba arkadaşlar 7 aylık kızım var emziriyorum, kızımın alttan iki dişi var ve emzirirken ısırmaya başladı, ısırmasını engelleyebilirmiyim öneriniz varmı çok fena ısırıyor hatta dün sağ göğüs ucumu ısırıp kanattı, yardımcı olabilirseniz sevinirim
Htc1821 Srp94 cok gecmis olsun. Oglumum disleri yeni yeni cikmaya basliyor ama cikarmadan once hep damaklariyla eziyordu cikinca yandim 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Deletedmom388 Srp94 Benim de bir kez kanadı🤦🏻♀️ bir ara ısırmaya takmıştı sürekli ısırıyordu,ben de memeyi çekip bağırmadan sadece sert bir şekilde anlattım yapmaması gerektiğini.Her ısırdığında memeyi çektim hayır kızım yapmamalısın tarzı cümleler kurdum hep,öyle öyle alıştı.Şimdi 5dişi var ama asla ısırmıyor unuttu sanırım o huyu
Srp94 Htc1821 teşekkür ederim :) ya bu ısırma olayını oyun gibi zannediyor galiba, ısırdığı zaman böyle sert bakmaya çalışıyorum yapma diyorum ama o gülüyor, napcağımı bilemiyorum
Srp94 Deletedmom388 valla bende aynı şekilde tepki veriyorum ne zaman anlar ısırmayacağını bilemiyorum, çok can acıtıyor korkuyorum emzirirken